fredagen den 11:e maj 2012

Kärt barn har många bloggar

Jag startade en ny blogg för att dela med mig av moderlivets vemod och krämpor. Jag ville inte att den här bloggen skulle bli ett inferno av småbarnsprat, som kanske inte är så intressant för någon annan än mig egentligen. Så råkade jag yppa denna blogg för mina föräldrar och Frallans föräldrar med resultatet att den blev en blogg om mitt barns framsteg istället. Förbannat. Jag uppskattar verkligen att ha den andra bloggen (om inte annat för att den är skriven på ett sätt som jag kan visa mitt barn utan att traumatisera honom), men samtidigt innebär det nog att jag blandar in mer familj än jag tänkte här. Och det får ni faktiskt leva med. (Ja jag har jättesvårt att hantera det här med att vara offentlig med föräldraskapet. Det var lättare när vi bara hade en katt.) God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...